Spinu
Administrator
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:13, 06 Lut 2008 Temat postu: Zły Duch ed. 3.5 |
|
|
Zły Duch [Magowie z Thay]
Nekromancja
Poziom: Cza/Zak 6
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja standardowa
Zasięg: Daleki (120m+12m/poziom)
Cel: Ty
Czas działania: 1 runda/poziom
Rzut obronny: Wola neguje
Odporność na czary: Tak
Rzucający ten czar wpada w trans, w czasie którego jego ciało nie może wykonywać żadnych akcji. Dusza czarującego opuszcza ciało, po czym stapia się z esencją ziemi. Jedna istota na rundę, używająca w zasięgu działania tego czaru zdolności Rashemicka magia duchów bądź Uniwersalna magia duchów, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Czarujący może wybrać, która z istot, jeśli więcej takowych używa w rundzie którejś z tych zdolności, padnie ofiarą czaru. Porażka w rzucie obronnym oznacza nieudane skorzystanie z wyżej wymienionych zdolności, oraz utratę komórki na czary odpowiedniego poziomu. Ofiara otrzymuje także 1k6/2 poziomy czarującego obrażeń od negatywnej energii. Jest to spowodowane działalnością duszy czarującego, a nie duchów ziemi, który zakłóca korzystanie z wymienionych zdolności. Po upływie czasu trwania zaklęcia dusza czarującego wraca do ciała, ale jego stan zmienia się na osłabiony na tyle rund ile trwał czar.
Działanie czaru można przerwać w akcji darmowej. Również udane rozproszenie rzucone na ciało czarującego zmusza jego duszę do powrotu.
Czaru tego zwykle używają Czerwoni czarnoksiężnicy z Thay w czasie walk z rashemickimi przedstawicielkami klasy prestiżowej Hathran.
Zulkirowie z Thay, wojowniczo nastawieni do Rashemenu, często za darmo ofiarowywują swoim uczniom, którzy osiągnęli odpowiedni poziom, ten czar, aby zwiększyć moce bojowe swoich armii.
Komponent materialny: Grudka ziemi z Rashemenu.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Spinu dnia Śro 11:14, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|