Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna Sesje RPG dla każdego
Sesje RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zły Duch ed. 3.5

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna -> Czary
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spinu
Administrator



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:13, 06 Lut 2008    Temat postu: Zły Duch ed. 3.5

Zły Duch [Magowie z Thay]
Nekromancja
Poziom: Cza/Zak 6
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja standardowa
Zasięg: Daleki (120m+12m/poziom)
Cel: Ty
Czas działania: 1 runda/poziom
Rzut obronny: Wola neguje
Odporność na czary: Tak

Rzucający ten czar wpada w trans, w czasie którego jego ciało nie może wykonywać żadnych akcji. Dusza czarującego opuszcza ciało, po czym stapia się z esencją ziemi. Jedna istota na rundę, używająca w zasięgu działania tego czaru zdolności Rashemicka magia duchów bądź Uniwersalna magia duchów, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Czarujący może wybrać, która z istot, jeśli więcej takowych używa w rundzie którejś z tych zdolności, padnie ofiarą czaru. Porażka w rzucie obronnym oznacza nieudane skorzystanie z wyżej wymienionych zdolności, oraz utratę komórki na czary odpowiedniego poziomu. Ofiara otrzymuje także 1k6/2 poziomy czarującego obrażeń od negatywnej energii. Jest to spowodowane działalnością duszy czarującego, a nie duchów ziemi, który zakłóca korzystanie z wymienionych zdolności. Po upływie czasu trwania zaklęcia dusza czarującego wraca do ciała, ale jego stan zmienia się na osłabiony na tyle rund ile trwał czar.
Działanie czaru można przerwać w akcji darmowej. Również udane rozproszenie rzucone na ciało czarującego zmusza jego duszę do powrotu.

Czaru tego zwykle używają Czerwoni czarnoksiężnicy z Thay w czasie walk z rashemickimi przedstawicielkami klasy prestiżowej Hathran.
Zulkirowie z Thay, wojowniczo nastawieni do Rashemenu, często za darmo ofiarowywują swoim uczniom, którzy osiągnęli odpowiedni poziom, ten czar, aby zwiększyć moce bojowe swoich armii.
Komponent materialny: Grudka ziemi z Rashemenu.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Spinu dnia Śro 11:14, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna -> Czary Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin