Sesje RPG dla każdego
Sesje RPG
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Sesje RPG dla każdego Strona Główna
->
Czary
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sesje
----------------
Forgotten Realms
Warhammer
Wampir
Warcraft
Dragonlance
Nabory na sesje
Reszta
----------------
Pierdoły...
Dzieła
----------------
Bestiariusz
Scenariusze
Klasy Prestiżowe
Czary
Zasady domowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spinu
Wysłany: Śro 11:13, 06 Lut 2008
Temat postu: Zły Duch ed. 3.5
Zły Duch
[Magowie z Thay]
Nekromancja
Poziom:
Cza/Zak 6
Komponenty:
W, S, M
Czas rzucania:
1 akcja standardowa
Zasięg:
Daleki (120m+12m/poziom)
Cel:
Ty
Czas działania:
1 runda/poziom
Rzut obronny:
Wola neguje
Odporność na czary:
Tak
Rzucający ten czar wpada w trans, w czasie którego jego ciało nie może wykonywać żadnych akcji. Dusza czarującego opuszcza ciało, po czym stapia się z esencją ziemi. Jedna istota na rundę, używająca w zasięgu działania tego czaru zdolności
Rashemicka magia duchów
bądź
Uniwersalna magia duchów
, musi wykonać rzut obronny na Wolę. Czarujący może wybrać, która z istot, jeśli więcej takowych używa w rundzie którejś z tych zdolności, padnie ofiarą czaru. Porażka w rzucie obronnym oznacza nieudane skorzystanie z wyżej wymienionych zdolności, oraz utratę komórki na czary odpowiedniego poziomu. Ofiara otrzymuje także 1k6/2 poziomy czarującego obrażeń od negatywnej energii. Jest to spowodowane działalnością duszy czarującego, a nie duchów ziemi, który zakłóca korzystanie z wymienionych zdolności. Po upływie czasu trwania zaklęcia dusza czarującego wraca do ciała, ale jego stan zmienia się na osłabiony na tyle rund ile trwał czar.
Działanie czaru można przerwać w akcji darmowej. Również udane rozproszenie rzucone na ciało czarującego zmusza jego duszę do powrotu.
Czaru tego zwykle używają Czerwoni czarnoksiężnicy z Thay w czasie walk z rashemickimi przedstawicielkami klasy prestiżowej Hathran.
Zulkirowie z Thay, wojowniczo nastawieni do Rashemenu, często za darmo ofiarowywują swoim uczniom, którzy osiągnęli odpowiedni poziom, ten czar, aby zwiększyć moce bojowe swoich armii.
Komponent materialny:
Grudka ziemi z Rashemenu
.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin